12/10/07 Pergi Tokyo sekali lagi... kali nie jalan-jalan area Odaiba.. gi Venus Fort & Joypolis ... dua-dua tempat nie pun ada sentimental value bagi ibu & abah...sebab tu nak pegi lagi sekali ke sini... Venus Fort nie unik design dlm bangunannya.. byk sentimen2 feminin... sempat beli my favorite perfume "Ghost"... dulu pernah beli kat sini...bila dah abis stok, cari merata kat Malaysia tak jumpa.. kat Langkawi pun takda... yappari kena datang jugak sini balik utk beli perfume tu... tercapai gak hajat ibu...
Kat Joypolis enjoy gak dalam tu.. kat situ antara in-building theme park yg terbesar di Jepun... sempat main lumba kereta, ada banyak attraction 3D game etc...
Balik ke Nagoya & sampai dalam area 1230 malam...lambat gilos.. sebab terkandas kat train station Nagoya lama sebab ada japanese suicide terjun atas landasan... kenapalah jepun2 nie suka sangat bunuh diri yek... nak suicide pun, jgnlah suicide kat tempat yg menyusahkan org lain... pergilah terjun bangunan ke, terjun laut ke..terjun gunung ke... nie pergi terjun kat landasan keretapi..., habis beribu2 orang lain terkandas... termasuk kami yg tak ada kaitan langsung dlm perkara nie....


No comments:
Post a Comment