Lilypie 4th Birthday Ticker

Sunday, September 30, 2007

Kembali ke Matahari Terbit...
















Hisashiburi ni Nihon ni modotta…hontouni natsukashiii..
Banyak kenangan pahit manis semasa belajar kat sini dulu… susah payah di negara orang, memang banyak mendewasakan aku…

Sushi, tempura, soba, sashimi, kimono, yukata, otera, onsen, karaoke, bowling, SMAP, Ainori, Hamasaki, ELT, Yuzu ,Aiko , Utada, B’z , Okamura 99, tokyu densha, shinkansen , chikatetsu, ofuro, tatami, kotatsu, futon, danbou, gomi bunbetsu, bentou, onigiri, combini, jidouhanbaiki, purikura syasyin , 100 yen shop….. etc…

Nihon memang best!!!... Kerja ok, quite penat jugak… tapi asobi pun penat jugak… sekkaku dah balik kampong nie, memang tak lepaskan peluang berjalan…setakat nie dah ronda2 area Kyoto, Kobe & Osaka shj… Tokyo blom pergi lagi.. nak tunggu my husband & Nana dtg next week baru nak merayap jauh sket…

Tempat kerja sekrg kat Kyoto… Kyoto memang cantik… banyak unsur2 traditional & modern at the same time.. dr segi transportation pun bagus coz Kyoto mmg big city…

Enjoy my few photos kat Kyoto & Osaka...

Dah soro-soro nak masuk autumn… musim luruh… samuku natte kita… sekarang duduk dalam bilik pun kena pakai stoking.. sejuk…

Tapi yg best, berbuka puasa awal sket… 5:45 dah boleh makan… pasar ramadhan takde… makan je la apa yg ada…

Selamat berpuasa buat semua….








No comments: