Dah start akademi fantasia 5 , sibuk org dok bercakap pasal AFUNDI siapa...
Actually bukannya nak bercerita pasal AF kat sini... cuma nak cerita pasal calon pengkritik yang rasanya boleh ganti tempat2 juri pengkritik yg laser2 tu...
Just a story at my home...
Kisah 1 :
Ibu : (Tengah syok duduk nyanyi-nyanyi kecil kat sofa)...
Tetiba datang Nana sambil tutup telinga..,
Nana : Tak besh!! Tak besh!!... Ibu jangan nyanyi laa!!..
Kisah 2
Di suatu hari yg lain...
Ibu : (Macam biasa.. duk nyanyi sorg2 sambil baca majalah..)
Nana : Biishing aah!!... Biishiingg !!... (Sambil tutup telinga)..
Sambil tu Nana pergi dekat abah ,
Nana : Abah..tutup telinga abah!... ibu bishing!..
Sabor je laa..., then,abah kata..
Abah : Ok, Nana la pulak nyanyi...
Nana : (Start nyanyi 'Pencinta Wanita').. Aku memang pen...
Ibu & abah : (Pakat tutup telinga) ... bisingg laa!..
Nana : (Tarik muka nak nangis).. Janganlaa...
Nana ada bakat nak kritik orang nyanyi...tapi bila sendiri kena kritik, nak nangis pulak... hehehe...
Friday, March 30, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment