Lilypie 4th Birthday Ticker

Thursday, November 30, 2006

Abah Outstation

Hari nie dah masuk hari ke-3 abah oustation... tak jauh...kat Hotel Prince tu je untuk jaga seminar anjuran UKM tu... rasa janggal lak pulak sebab tak pernah berpisah lelama cam nie sejak berkahwin (except masa berpantang dulu)... hehe... cian kat Nana rindu kat abah dia... 2 hari nie, tiap kali bangun tidur, dia mesti cari abah kat ruang tamu...sebab abah kekadang tertidur kat situ masa nonton tv.... semlm masa ambik Nana dari babysitter, dia nampak motor abah ada kat luar rumah, terus dia cakap" abah balik...yeay..yeay..", terus berlari masuk dlm rumah sambil panggil abahnya... padahalnya motor tu memang ada kat situ tak gerak2... cian Nana... tiap kali tepon bunyi pun mesti ingat abah yg call... tapi kalo ibu tanya dia , "Mana abah?"...tau plak dia jawab, "Abah kijeee..".

Rindu Nana kat abahnya.... ibu pon rindu gak..hehe...

1 comment:

Love Sweet Recipes said...

anak abahhh..:-)