

PRPI (Pameran Rekacipta , Penyelidikan dan Inovasi) UPM selama 3 hari telah berakhir kelmarin. Sebanyak 681 penyertaan drpd seluruh fakulti di UPM telah mengambil bahagian. Hakim2 professional drpd luar telah dijemput utk mengadili pertandingan ini... & alhamdulillah, hasil penyelidikanku (Rose Cactus - Potential Cancer Healer) telah berjaya memenangi 2 awards dlm event ini.
1) Gold award PRPI.
2) Special awards - IENA ( International Exhibition-Ideas-Invention-New Products , Germany).
Total seramai 56 poster memenangi Gold award, 150++ silver and 200++ dapat bronze award.
Utk special award - 4 awards diberi - Eureka , IENA & 2 awards from RMC.
Meskipun medal yg diperolehi diberi kpd lecturer...sebagai student yg bertanggungjawab membuat research nie, rasa berbaloi bila research ini diiktiraf oleh others. Rasa hilang semua penat lelah selama nie... alhandulillah, berkat sabar dan usaha serta doa kepd Yang Esa... dpt juga aku gunakan sijil ini nanti utk karier akan datang...
Pencapaian nie boleh dibuat motivasi diri utk aku lebih berusaha in future...
Thank Q to Abah too coz byk memahami & menyokong ibu selama nie...sememangnya susah nak sambung study kalo dah berkeluarga kalo tak dpt fully support dr family sendiri...


6 comments:
omedetou Tima..moga kejayaan hari ini akan membawa kejayaan yg lebih besar/lebih byk pada masa akan dtg. insya-ALLAH.
Doumo... Demi anak2 kena gambaru..hehe..
omedetouuu
Macihhh...
CONGRATULATIONS !
EVEN ITS A BIT LATE, BETTER LATE THAN NEVER, RIGHT.
SEMOGA TERUS SUKSES DALAM BIDANG YANG DICEBURI. TAHNIAH SEKALI LAGI!! TAHNIAH ! TAHNIAH !
Macihhh... kena usaha lebih lagi...
Post a Comment