Lilypie 4th Birthday Ticker

Friday, July 21, 2006

Pameran...Pameran...Pameran...


Sibuknyer kebelakangan nie prepare poster utk pameran kat Ekspotani UPM...rasa dah kering idea camana nak decorate poster nie... semlm dah elok2 siap prepare dlm English version, hari nie kena baiki balik buat dlm Malay lang version lak...kena buat simple...easy org awam paham...kena pikir balik camner nak buat...isk..pas tu next month kena prepare utk pameran NATPRO PWTC lak..pas tu the next week...kena prepare utk poster exhibition IPRI lak...
Ingatkan kena tau bab sains jer...Nak jadi scientist nie kena pandai art jugak rupanya... dah ler time buat experiment rasa cam jadik technician jer...silap eksperimen/ contaminate ke...kena ulang buat lagi...dan lagi..dan lagi...

Pening kepala...Tak per la... Aiman tak kesah.... yang penting... kita ENJOY!!!

No comments: