Iskk...dahsyat btol pengaruh glamer Siti Nurhaliza.... Semata-mata nak tengok pengumuman live Siti dalam tv.. me & Nita (labmate) terpaksa bersusah payah sampai ke Putrajaya...hehe..
Asalnya pagi tadi kena ambik something kat Fakulti Medic sebelah Hospital Serdang....masa tu dah kol 11 pagi... planning nyer kol 12 nak balik g GSO (Graduate School)..sebab kat situ ada tv.. boleh tgk live pengumuman kawin Siti.... tapi malangnya, memandangkan Fakulti Medik tu baru berpindah ke situ, not familiar situ, on da way balik , kami tersalah jalan & tersesat ke Putrajaya... masa tu dah around 11:50 am... takut tak sempat tgk tv, kitaorg try g area masjid putrajaya, kat food court situ ada tv.....tapi, parking situ lak closed, tak leh parking pulak...last2 kitaorg drive straight cross the bridge tu, nampak bangunan ofis Kastam.. ok la.., try masuk parking bawah bangunan tu...kot2 ada tv dlm ofis situ ke...memandai jer menceroboh pejabat kastam.. dah le nak parking situ susah...kena dptkan cop lagi...semangat berkobar2 nie...pegi kat cafe situ, takder lak tv..frust btol..try gak tinjau area2 situ...tak der gak... dah ler lebih kol 12 dah...penat lagi..nak keluar parking pun susah..
Last-last balik semula ke U, then gi GSO...nasib baik ler... elok2 kita duduk depan tv, Siti & Datuk K baru start press conference... sempat ler mengikuti pengumuman kawin diaorg tu... kontrol selamber je tgk tv kat situ buat mcm rumah sendiri...
Isk..betapa hebatnya pengaruh Siti...kalo ler Siti tau ada org yg bersusah payah macam kitaorg nie sesat sampai Putrajaya semata2 nak tgk tv...hehe...
Tapi frust ler Siti dengan Datuk K....
Monday, July 17, 2006
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment